یک تحلیلگر دقیق و باهوش برای رصد رفتار مشتریان و الگوهای مرتبط با بازار، جستجوگر موقعیتها و بازارهای جدید، تحلیل وضعیت فعلی محصولات در بازار، تحلیل وضعیت رضایت و بازخورد مشتریان، رصد و تحلیل رقبا، ارائههای گزارشهای دقیق و اصلاح روندها و برنامههای مارکتینگ بر اساس استراتژیهای شرکت.
دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA، مدیریت بازرگانی یا آمار
حداقل ۳ سال سابقه کار مارکتینگ
ترجیحا آشنا با بازار اپلیکیشن و خدمات ارزش افزوده موبایل
مسلط به زبان انگلیسی